Service & Support

Soundware Denmark tager service og support alvorligt.

Vi yder garanti / support på al hard- og software som du har købt hos os.*
og er desuden behjælpelig med udstyr som du måtte have købt andetsteds.

Vi råder over en række meget erfarne medarbejdere med en indgående teknisk uddannelse og baggrund, og med rigtigt mange års erfaring.

Vor medarbejdere har ikke blot har et indgående kendskab til teknikken og produkterne, men besidder også et meget højt kompetenceniveau indenfor systemdesign, projektering
projektledelse, installation og idriftsættelse.

Vi har serviceværksteder i både København og i Aarhus, men vi kommer også gerne til dig, hvis der er behov for dette.
Kontakt os gerne og fortæl om dine udfordringer så fortæller vi hvordan vi kan hjælpe dig.
Kontakt vor supportafdeling på telefonnummer 45 96 88 00, eller send en mail på info@soundware.dk

* Visse undtagelser kan forekomme afhængigt af leverandørs garanti/supportpolicy

RMA

For at vi hurtigst muligt kan påbegynde arbejdet med at indhente de oplysninger, vi har brug for hos de relevante leverandører, beder vi dig derfor udfylde vores RMA-skema, INDEN du sender apparatet til reparation. Ved at gøre dette sikrer du, at Soundware Denmark kan behandle din serviceordre hurtigere.

    1. Kontaktoplysninger

    2. Leveringsoplysninger

    3. Produktoplysninger

    4. Fejlbeskrivelse

    Professionel rådgivning og opgaveløsning

    Vores kunder kan stole på vores dybe viden om de forskellige produkter, der er tilgængelige på markedet.
    Kontakt os, hvis du har tekniske spørgsmål, eller hvis du har brug for rådgivning til et korrekt valg af udstyr.
    Kontakt os på info@soundware.dk eller 45968890 for at høre mere.

    Rul til toppen